Avoin rekry: määräaikainen vahvistus aspa-tiimiin

Olisitko sinä energinen, tinkimättömällä palveluasenteella varustettu uusi vahvistus Foodstockin viisihenkiseen asiakaspalvelutiimiin? Foodstock etsii nyt vuoden 2023 loppuun asti uutta asiakaspalveluassistenttia aspa-tiimiin. Lue lisää alta avoinna olevasta tehtävästä ja hae Foodstockin jengiin mukaan heti!

ME

Samalla intohimolla, jolla asiakkaamme valmistavat maan parhaat pizzat, burgerit ja muut herkut, ahkeroimme me 17 hengen voimin Helsingin Kalasatamassa asiakkaidemme palvelemiseksi. Laajennettuun joukkueeseemme kuuluvat lisäksi kaikki Kotipizza Groupin yli 40 kollegaa.

Yhteisenä tavoitteenamme on asiakkaidemme kovien odotusten täyttäminen laadukkaista ja tuoreista raaka-aineista kerta toisensa jälkeen. Olemme asettaneet rimamme erittäin korkealle ja haluamme, että meidät tunnetaan erityisesti timanttisesta asiakaspalvelusta sekä vastuullisesti tuotetuista, laadukkaista raaka-aineista.

Työtämme ohjaavat neljä arvoa: rakasta sitä mitä teet, halu kokeilla, tahto menestyä ja yhdessä. Näistä emme tingi, ja toivomme uuden kollegamme arvostavan samoja asioita.

TEHTÄVÄSI

Asiakaspalveluassistenttinamme toimit tärkeänä linkkinä asiakkaidemme ja Foodstockin välillä. Asiakkaamme ottavat sinuun yhteyttä, kun heillä on kysymyksiä tai eteen tulleita ongelmia ja haasteita ratkaistavanaan. Kuten varmasti arvaat, ongelmatilanteissa eri kanavien kautta tulevat yhteydenotot eivät aina käynnisty iloisissa tunnelmissa, mutta sinun tehtävänäsi on varmistaa, että tilanne viedään haastavista lähtökohdista huolimatta positiivisesti maaliin tehokkaasti ja rakentavassa yhteistyöhengessä.

Vaikka poppoomme koostuukin rennoista ja positiivisista persoonista, asiakaskokemukseen tämä porukka suhtautuu suurella vakavuudella. Hyppäämme vaikka itse junaan ja toimittamme tilauksen perille, jos muuta ei ole asiakkaan tilanteen ratkaisemiseksi tehtävissä. Teemme hommamme isolla intohimolla ja suurella sydämellä. Joka ikinen päivä.

Päävastuullasi sinulla on 1-2 omaa asiakasta, joihin pääset tutustumaan pintaa syvemmältä. Filosofiamme kuitenkin on, että jokainen Foodstockin asiakas on koko tiimin asiakas, joten kaveria ja asiakasta ei jätetä yksin missään tilanteessa.

SINÄ

Mahtavaa, jos sinulla on jo kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä, mutta tärkeintä meille on kuitenkin se kuuluisa oikea asenne!

Meillä oikea asenne tarkoittaa palavaa halua auttaa asiakasta ja käyttää kaikki mahdolliset oljenkorret asiakkaiden ongelmien ratkaisemiseksi – positiivisella otteella. Mitään tilannetta ei jätetä ratkaisematta, vaan kaikki kyllä järjestyy, kun tahtoa löytyy.

Vauhtimme on toisinaan todella kovaa ja suunnitelmat voivat muuttua lennosta. Kohtaamastamme kiireisestä arjesta suoriutumiseen apua antaa lehmän hermot, priorisoinnin jalo taito sekä joustava suhtautuminen äkillisten muutosten selättämiseen.

MILTÄ KUULOSTAA?

Jos tunsit kipinän syttyvän silmiisi ilmoitusta lukiessasi, lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi oheisen linkin kautta viimeistään keskiviikkona 12.4.2023. Käymme läpi saapuneita hakemuksia sekä haastattelemme hakijoita jo hakuaikana, joten saatat hyvin kuulla meistä ennen hakuajan umpeutumista. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Jos sinulla on vielä mielessä kysymyksiä, tai haluat kuulla lisää tehtävästä tai meillä työskentelystä, Customer Service Lead, Juho Tirkkonen juttelee mielellään kanssasi. Juhon tavoitat parhaiten numerosta 044 266 9149 maanantaina 3.4. klo 13.00–15.00 ja torstaina 6.4. klo 13.00–15.00.

Käytämme evästeitä sivustomme käyttäjäkokemuksen kehittämiseksi. Jatkamalla sivustomme käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.