Avoin rekry: Customer Service Lead

Hei sinä siellä! Etsimme nyt tähän maailman parhaaseen poppooseen mukaan valmentavalla otteella työskentelevää ja esihenkilöksi luontevasti soljahtavaa Customer Service Leadiä. Olisitko se sinä?

Tehtäväsi

Tiivistetysti tehtäväsi Customer Service Leadinä on ottaa varma koppi asiakaspalvelumme toiminnan johtamisesta, koordinoinnista sekä asiakaspalvelun laadusta ja sen jatkuvasta kehittämisestä.

Tarkemmalla tasolla keskeisimmät tehtäväsi voidaan avata seuraavasti:

  • Otat kokonaisvastuun asiakaspalvelulupauksemme lunastamisesta, ja etsit liiketoiminnallisia ratkaisuja erilaisiin asiakaspalvelutilanteisiin yhdessä tiimin kanssa. Usein myös itse hihat käärien.
  • Valmennat ja tuet neljän hengen asiakaspalvelutiimiämme päivittäisissä työtehtävissä sekä huolehdit tiimin ja sen yksittäisten jäsenten kehittymisestä ja työhyvinvoinnista.
  • Toimit eri viestintäkanavien sekä asiakaspalvelujärjestelmämme pääkäyttäjänä.
  • Teet tiivistä yhteistyötä Foodstockin muiden tiimien kanssa varmistaen, että asiakaspalvelukysymykset ratkaistaan nopeasti ja tehokkaasti. Lisäksi teet tiivistä yhteistyötä niin sisäisten asiakkaiden kuin ulkoisten sidosryhmien, kuten tavarantoimittajienkin kanssa.
  • Kehität asiakaspalveluprosessiamme ja sen laadun mittaamista entistäkin timanttisemmaksi sekä raportoit tuloksia asiakaskokemuksen parantamiseksi kaikilla osa-alueilla.

Roolisi on laaja ja monipuolinen, mutta onneksi sinun ei tarvitse jäädä yksin. Tukenasi ja sparrikumppaninasi toimii esihenkilösi Satu, jonka käyntikortissa lukee Commercial Director. Lisäksi toimit tiiviissä yhteistyössä koko Foodstockin organisaation kanssa.

Foodstock työpaikkana

Samalla intohimolla, jolla asiakkaamme valmistavat maan parhaat pizzat, burgerit ja muut herkut, ahkeroimme me 17 hengen voimin Helsingin Kalasatamassa asiakkaidemme palvelemiseksi. Laajennettuun joukkueeseemme kuuluvat lisäksi kaikki Kotipizza Groupin yli 40 kollegaa.

Yhteisenä tavoitteenamme on asiakkaidemme kovien odotusten täyttäminen laadukkaista ja tuoreista raaka-aineista kerta toisensa jälkeen. Olemme asettaneet rimamme erittäin korkealle ja haluamme, että meidät tunnetaan erityisesti timanttisesta asiakaspalvelusta sekä vastuullisesti tuotetuista, laadukkaista raaka-aineista.

Työtämme ohjaavat neljä arvoa: rakasta sitä mitä teet, halu kokeilla, tahto menestyä ja yhdessä. Näistä emme tingi, ja toivomme uuden kollegamme arvostavan samoja asioita.

Millainen on etsimämme osaaja?

Etsimme tähän rooliin ennen kaikkea sinua, jolla on jo aikaisempaa kokemusta niin asiakaspalvelusta kuin tiimin ja ihmisten johtamisestakin, valmentavalla otteella. Varsinaisia toiveita tai vaatimuksia koulutustaustasta meillä ei ole. Plussan saat, jos olet ollut jo aikaisemmin mukana tai jopa johtamassa asiakaspalvelun toiminnan kehittämistä nykyajan vaatimuksia vastaavaksi.

Koska roolissasi toimit ja menestyt vain muiden kanssa, tulee sinulla tehtävässä onnistumiseksi olla erinomaiset yhteistyö- ja kommunikointitaidot. Olet se kuuluisa tiimipelaaja, jolla on halua ja kykyä ratkaista eteen ilmestyviä haasteita muiden kanssa. Työskentelet tiimisi kanssa päivittäin asiakkaiden eritasoisten haasteiden ratkaisemiseksi, joten tarvitset ehdottomasti erinomaisia ongelmanratkaisutaitoja sekä kyvyn pitää hermot kurissa ja toimia analyyttisesti sekä rauhallisesti paineistetussakin tilanteessa.

Kielitaidon osalta toivomme sinun pystyvän työskentelemään niin suomeksi kuin tarvittaessa englanniksikin.

Tämä poppoo vaatii paljon, mutta antaa vielä enemmän!

Vaikka rimamme on asetettu korkealle, uskoaksemme meillä on myös tavallista enemmän annettavaa.

  • Pienenä työyhteisönä meillä ei ole turhaa hierarkiaa ja pystymme toimimaan ketterästi. Aikuisten oikeasti.
  • Pienessä ja kunnianhimoisessa työyhteisössä sinulla on mahdollisuus ottaa vastuuta ja päästä työskentelemään oman kiinnostuksesi ja aktiivisuutesi mukaan myös oman tonttisi ulkopuolisiin hankkeisiin.
  • Haluamme organisaationa mennä jatkuvasti eteenpäin ja kehittyä. Sen ansiosta sinullekin avautuu mahdollisuuksia oppia uutta ja tarttua uusiin haasteisiin.
  • Pääset työskentelemään vastuullisuuteen intohimoisesti suhtautuvassa yrityksessä. Meillä vastuullisuus on konkreettisia tekoja, ohjaa arjen tekemistämme sekä toimii punaisena lankana päätöksenteossamme. Toivomme, että myös sinä koet vastuullisen toiminnan tärkeäksi.
  • Ja on meillä rahanarvoisia etujakin, kuten lounas-, virike- ja työsuhdepyöräetu sekä kattavat vakuutukset.

Miltä kuulostaa?

Jos tunsit kipinän syttyvän silmiisi ilmoitusta lukiessasi, lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi oheisen linkin kautta viimeistään keskiviikkona 4.1.2023. Käymme läpi saapuneita hakemuksia sekä haastattelemme hakijoita jo hakuaikana, joten saatat kuulla meistä ennen hakuajan umpeutumista. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Jos sinulla on vielä mielessä kysymyksiä, tai haluat kuulla lisää tehtävästä tai meillä työskentelystä, tuleva esihenkilösi ja Commercial Director Satu Hyvärinen juttelee mielellään kanssasi. Sadun tavoitat parhaiten numerosta 044 737 6106 perjantaina 16.12. klo 11.00–12.00 ja tiistaina 27.12. klo 14.00–16.00.

Käytämme evästeitä sivustomme käyttäjäkokemuksen kehittämiseksi. Jatkamalla sivustomme käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.